Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (7)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (8)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Потапчук Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Потапчук Л. В. 
Теоретичний аналіз дослідження проблеми переживання психотравмувальних ситуацій особистості [Електронний ресурс] / Л. В. Потапчук // Психологічні перспективи. - 2013. - Вип. 22. - С. 217-224. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2013_22_27
Висвітлено теоретичні підходи до проблеми переживання психотравмувальних ситуацій особистості за сучасних умов. Проаналізовано психологічну травму та психотравмувальну ситуацію як єдність переживань, що є важливим для особистості як суб'єкта власної активності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 665.039 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Кордунова Н. О. 
Психологічні тенденції проявів особистісної зрілості студентів у процесі професійної підготовки [Електронний ресурс] / Н. О. Кордунова, Л. В. Потапчук // Психологічні перспективи. - 2015. - Вип. 26. - С. 167-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2015_26_17
Надано теоретичний та емпіричний аналіз особистісної зрілості студентів у процесі професійної підготовки. Проаналізовано наукові підходи до розуміння поняття "особистісна зрілість". Установлено зв'язок із такими поняттями, як "зрілість", "особистість". Зазначено, що зрілість - найтриваліший період розвитку особистості, який характеризується тенденцією до досягнення найвищого розвитку духовних, інтелектуальних, фізичних здібностей. Визначено, що особистісна зрілість - це психологічне новоутворення зрілого періоду життя людини у вигляді онтологічного ядра особистості, важливого для егоідентичності. Вона є одночасно критерієм особистісного зростання та виявом особистісного потенціалу людини, її життєстійкості в здійсненні своєї життєвої стратегії. Виділено основні риси особистості, які виступають індикаторами особистісної зрілості. Розроблено програму емпіричного дослідження, а також досліджено компоненти особистісної зрілості, які сприяють становленню особистості студентів як майбутніх фахівців. Визначено групу компонентів особистісної зрілості, які мають високий рівень особистісної значущості для здобуття майбутньої професії. Емпірично встановлено, що на цьому віковому етапі триває формування професійно значущих характеристик особистісної зрілості, вони ще не завершені й потребують корекції у процесі подальших змін. Відмічено потребу подальших досліджень для створення програм тренінгових занять із метою формування у студентів компонентів особистісної зрілості залежноо від їх індивідуальних особливостей.
Попередній перегляд:   Завантажити - 431.875 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Потапчук Л. В. 
Психологічний аналіз професійно значущих цінностей майбутніх педагогів [Електронний ресурс] / Л. В. Потапчук, Н. О. Кордунова // Психологічні перспективи. - 2016. - Вип. 27. - С. 204-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2016_27_20
Надано теоретичний та емпіричний аналіз професійно значущих цінностей студентів, що виступають для майбутнього педагога як стратегічні цілі його діяльності. Проаналізовано наукові підходи до розуміння понять "цінність" та "ціннісні орієнтації". Встановлено зв'язок із такими поняттями, як "особистість", "життєва позиція", "професійна діяльність". Цінності - це складний соціально-психологічний феномен, який характеризує спрямованість та зміст активної особистості. Грунтуючись на цінностях, особистість визначає свою життєву позицію, що впливає на світогляд у цілому. Показано, що ціннісні орієнтації є важливим компонентом структури особистості, у них ніби резюмується весь життєвий досвід, накопичений у її індивідуальному розвитку. Розроблено програму емпіричного дослідження. Визначено групу цінностей, які мають високий рівень значущості для здобуття майбутньої професії. Емпірично встановлено, що на цьому віковому етапі продовжується формування професійно значущих цінностей, вони ще незавершені й потребують корекції протягом подальших змін. Акцентовано увагу на необхідності подальших досліджень для створення програм тренінгових занять для формування цінностей у студентів залежно від їх індивідуальних особливостей.
Попередній перегляд:   Завантажити - 561.537 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Потапчук Л. В. 
Особливості екологічної свідомості студентської молоді в умовах суспільних перетворень [Електронний ресурс] / Л. В. Потапчук, Н. О. Кордунова // Психологічні перспективи. - 2016. - Вип. 28. - С. 245-255. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2016_28_24
Розглянуто особливості прояву екологічної свідомості студентської молоді за умов суспільних перетворень у сучасному українському суспільстві. З'ясовано, що негативний вплив економічних, політичних перетворень зумовлює появу викривлень нормативної свідомості особистості. Таке викривлення впливає й на формування екологічної свідомості студентської молоді. Проаналізовано наукові підходи до розуміння понять "свідомість", "екологічна свідомість". Зазначено, що свідомість - це вищий рівень психічної активності та психічного відображення суб'єктивних образів суб'єктивного світу, активності людини в освоєнні об'єктивної дійсності. Показано, що одне з вагомих місць у структурі свідомості посідає екологічна свідомість, спрямована на організацію і трансформацію навколишнього світу відповідно до власних потреб та намірів. Наведено результати емпіричного дослідження щодо рівня сформованості екологічної свідомості студентської молоді. Визначено аспекти екологічної свідомості, що мають високий рівень значущості для виявлення індексів екопсихологічних диспозицій, які визначають спрямованість дій і вчинків на взаємодію з довкіллям. Емпірично встановлено, що на етапі студентського віку триває формування екологічної свідомості. Перспективи подальших досліджень убачаємо в поглибленому вивченні нормативної моделі екологічної свідомості зростаючої особистості як суб'єкта екопростору.
Попередній перегляд:   Завантажити - 283.721 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Потапчук Л. В. 
Екологічна культура в теорії й практиці пізнання довкілля [Електронний ресурс] / Л. В. Потапчук // Психологічні перспективи. - 2011. - Вип. 17. - С. 212-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2011_17_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 198.646 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського